maandag 27 februari 2017

Workshop

Afgelopen vrijdag heb ik een leuke workshop gegeven met de bundel "So in Love" Ik heb daarvoor de stempelset gebruikt in combinatie met de dies en het prachtige Design Papier.
Hieronder een sneak-peak van een voorbeeldkaart.


Ik was van plan om een moodboard te maken om de grote diversiteit van deze bundel te laten zien. Helaas werd ik in mijn beweging vrijheid gehinderd door heftige rugpijn. Hierdoor moest ik mijn plannen aanpassen. Onderstaande kaart kwam ik tegen op Pinterest maar dan met Forishing Flowers gemaakt. Ik heb de dies gebruikt van So in Love de cardstock Watermelon Wonder uitgeknipt. Het is iets meer werk, maar het resultaat is goed.


Daarnaast heb ik nog een voorbeeld gemaakt met deze bundel, maar dan in totaal andere kleurstelling.


Hier heb ik ook de embossingmal met hartjes van So in Love gebruikt en het lintje is een kadootje van Stampin Up bij een besteding van 60 Euro. Verder cardstock Very Vanilla en Pool Party. 

In de afgelopen maand heb ik in aanloop naar deze workshop nog wat mogelijkheden laten zien, zoals het theelichtdoosje (22/2) en het mapje met 4 notecards (17/2).


Bovenstaande kaart is wat bewerkelijker met wat meer waauw effect, met roze accenten, zoals de sequins, Dazzling Diamond Glitterpapier en een pareltje. De kaart is geïnspireerd door mijn zeer getalenteerde collega Creabook Melinda



Rechts het complete plaatje met bellyband en envelop.

De dames hebben vrijdagmiddag een hele fijne middag gehad en ze zijn enthousiast met hun kaartjes naar huis afgereisd. Tja, en dat maakt mij dan weer gelukkig:)

Ik zie je graag weer terug aan mijn digitale knutseltafel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten