maandag 13 februari 2017

Rijbewijs C1


Onlangs heeft mijn broer (en zijn partner), het C1 Rijbewijs gehaald. Nee, hij gaat geen carrière beginnen als vrachtwagenchauffeur nu hij met pensioen is. In tegendeel, hij gaat genieten en lekker door Europa reizen met zijn nieuwe camper. 


Ter ere van het rijbewijs heb ik deze kaart voor hem gemaakt. Ik heb hiervoor 2 producten uit de Sale A Bration Catalogus gebruikt.
Als achtergrond heb ik het waanzinnig mooie DSP "Up and away" gebruikt in combinatie met de stempelset "Tasty Trucks". 

Deze producten en nog veel meer zijn gratis bij elke 60 Euro die je besteedt. Je kunt hier alvast digitaal in de catalogus bladeren. Stuur me een mailtje en de catalogus komt naar je toe. Vanaf 21 februari worden er nog eens 3 nieuwe producten aan toegevoegd.

Ik zou zo zeggen, tot de volgende keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten