vrijdag 3 februari 2017

SAB product van de week


Stampin Up zet elke week een product uit de Sale A Bration catalogus in de spotlight. Deze week is het prachtige, kleurrijke designpapier "Carried away" aan de beurt. Bij een besteding van 60 Euro is dit DSP van 30x30 cm in 12 verschillende designs, GRATIS. 


Met dit mooie papier heeft Brandy, 12 kaarten gemaakt in combinatie met de stempelset "Lift me Up" en bijpassende kleuren cardstock. In eerste instantie dacht ik "12 kaarten?" Dat is een hoop werk, maar zij laat het er heel eenvoudig uitzien.

Ben je benieuwd geworden? Kijk dan hier  naar het YouTube filmpje dat ze voor je opgenomen heeft. 

Ben je enthousiast geworden na het zien van dit filmpje? Wat ziet dat er eenvoudig uit he? Denk je nu, dat wil ik ook maken, maar ik heb de middelen niet allemaal in huis? Stuur me dan een mailtje, dan maken we samen een afspraak op een tijdstip dat jou goed uitkomt. Dan zorg ik voor de middelen zodat jij een leuke middag kunt hebben.

Aarzel niet langer en maak die afspraak, misschien met een paar vriendinnen. Na afloop ga jij met 12 zelfgemaakte kaarten met envelop naar huis. Hoe leuk is dat?

Ik zou zeggen, tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten