vrijdag 17 februari 2017

Notecards in mapje

Vandaag wil ik een project laten zien met de "So in Love" lijn uit de voorjaarscatalogus.


Dit is het mapje met de bellyband. Ik heb hiervoor het DSP "Falling in Love" (142788) gebruikt in combinatie met cardstock Sweet Sugerplum (141423) uit de In Color 2016-2018 collectie.

De tekst komt uit de "So in Love" stempelset die momenteel in combinatie met de So Detailed Thinlits Dies te verkrijgen is als bundel (144739) met 10% korting. De tekst is uitgestanst met de cirkel van de Stiched Shape Dies (145372). De tag heb ik uitgestanst met Dazzling Diamond glitterpapier (135315), voor een beetje bling. Op onderstaande foto zie je de bundel afgebeeld, met een leuk voorbeeld er alvast bij.


In het mapje zitten 4 notecards met verschillende teksten. Bij elke notecard heb ik een bijpassende envelop gemaakt. De notecards zijn een wat kleiner formaat als de kaarten die ik normaal maak en zijn kant en klaar te koop bij Stampin Up in een verpakking van 20 stuks (131527


Op elk kaartje heb ik wat bling aangebracht met sequins of andere glittertjes. In de aanloop naar mijn workshop van 24 februari, zal ik nog meer projecten met deze bundel/serie, So In Love, laten zien.

Zo ziet het totaal plaatje er uit. Het is een heel leuk project om te maken. 

Ben je benieuwd hoe je het mapje moet maken, stuur me dan een mailtje. Dan kun je het hele pakketje bij mij bestellen inclusief de uitleg op papier en de uitgestanste Tags, voor 
5 Euro.

Dit keer heb ik inspiratie opgedaan bij Dawn Griffith. Klik op haar naam om ook inspiratie op te doen bij deze getalenteerde collega demonstrator.

Gezellig dat je weer even wat inspiratie kwam opsnuiven aan mijn digitale knutseltafel. Tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten