woensdag 8 februari 2017

Dat verdient een bloemetje

Stampin Up demonstratrice Bibi Cameron is iemand die ik zeer bewonder en bij wie ik geregeld inspiratie op doe. Ik heb een link naar haar pagina gemaakt, zodat jij ook inspiratie op kunt doen bij deze getalenteerde demonstrator van Stampin Up. 
Onderstaande kaart is naar het design van haar.

In eerste instantie maak ik de kaart gewoon strak na zoals die getoond wordt. Waarom doe ik dat? Om alle technieken te ontdekken die er in verwerkt zitten en waar ik dan weer heel veel van leer. Waarom laat ik dat op mijn blog zien? Ook ik moet alles leren van iemand die beter is als mij. Het is zo'n ongelofelijke kik als je dat dan lukt. Daarna ga je met het design zelf aan de slag en dan geef je het jouw persoonlijke touch mee. (Die foto komt later).
In deze kaart zijn de snijmallen van "Recht uit het hart" (143214) gebruikt en Floral Phrases(142355) in combinatie met de Stitched Shapes (145372).

Leuk dat je weer even aangeschoven bent aan mijn digitale knutseltafel. Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten