woensdag 22 februari 2017

Teammiddag

Sinds vorig jaar september houdt ik 1 keer per kwartaal een teamdag met mijn 2 teammaatjes Febe en Henriette. 
Op zo'n dag wisselen we informatie uit en gaan we samen iets maken. 

Dit keer was er geen tijd om samen iets te maken, maar heb ik een kadootje voor ze gemaakt met daarbij de beschrijving, zodat zij ook zelf een workshop kunnen geven met dit leuk projectje.


Dit doosje is gemaakt met de bundel So detailed Dies 144739 in de kleuren Sweet Sugarplum en Pool Party. Helaas zijn de prachtige glitterlintjes uit de collectie.


Je kunt het doosje met van alles en nog wat vullen, net wat jij wilt. Ik heb het doosje gevuld met 3 theelichtjes.

Dit project is geïnspireerd door Brigitte Sing.

Wil jij dit doosje ook maken? Stuur dan een mailtje naar creationbyheart@ziggo.nl om in het bezit te komen van de Nederlandse beschrijving.

Ik wens je een hele fijne dag toe en tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten