zondag 21 augustus 2011

Thank you for your time.

Transparant met overheadsheets, een nieuwe uitdaging.
Doorkijkje 

Aangestoken door Noriko, die laatst heeft gewerkt met sheets. Dat bracht bij mij herinneringen terug van lang geleden. Ik ben mijn kast ingedoken en heb de boekjes van toen weer opgezocht en gevonden:)

Voorkant kaart
Ik wilde eigenlijk een tekst op de sheet printen,maar mijn printer liet het afweten. Dan maar stempelen met speciale inkt voor sheets. Had ik nog liggen, minstens 10 jr. oud.

Binnenkant

Aan de binnenkant van de kaart, moest ik wel wat hindernissen overwinnen. Zo grappig als ineens vanzelf de ene na de andere oplossing te voorschijn komt.

Stempel op sheet.

Volgende keer tekst een beetje beter plaatsen, valt nu een beetje weg achter de versiering.
Leuk dat je weer langs geweest bent. Ik geniet van jullie reacties.
Lieve groeten uit Lemmer,
HennyB:)

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Hennie, het valt niet altijd mee om wat anders te verzinnen. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny

    Dit is prachtig mooi.
    Echt schitterend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit heb je leuk gedaan hennie.
    ja, soms zit je zonder inspiratie en dan even niets doen en alles komt daarna weer terug.
    ik mag ook graag printen op overhead sheets.
    je vorige werk vond ik ook erg mooi.
    fijne week en veel hobby plezier

    BeantwoordenVerwijderen