zondag 4 september 2011

Thinking of you

Vandaag heb ik gewerkt met de cardkit van augustus. Ik kwam laatst de diamondfoldcard tegen. Leek me leuk om eens uit te proberen.

In eerste instantie ziet de kaart er "plat" uit, maar dan komt de verrassing


Het middenstuk komt naar voren en de zijkanten blijven iets achteruit staan.


Ik wilde de link naar het Youtube-filmpje doorgeven, maar ik ben het kwijt geraakt.
Misschien kun je het toch nog vinden op Youtube, onder diamond-fold-card.
Leuk dat je weer gekeken hebt naar deze kaart.
Fijne week en lieve groeten,
HennyB:)


6 opmerkingen:

  1. Hoi Henny,

    Wat een super mooi kaartje.
    Echt prachtig !!
    Leuk van kleur en super modelletje.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit geworden.
    Wat betreft jou vraag over de maten van het doosje L 11.3 cm x H 11.3 cm x D 2.5 cm en ze hebben deze voor me gesneden op een workshop, ik zal nog wel navragen hoe dat apparaat heet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henny

    Wat een schatje van een kaart.
    Heel mooi van kleur en model.
    Echt schitterend mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henny wat super mooi gemaakt. Geweldig hoor.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henny,
    Wat een prachtige kaart zeg, met supermooie kleuren. Dat mooie rode plaatje, komt dat van internet af? Heel mooi. Wat bedoel je met de cardkit van augustus?, van een webshop ofzo?

    Bedankt voor al je lieve reacties op mijn blog. Ik trok net mijn mailbox open en wat heerlijk om dan zoveel liefs te lezen.

    Liefs Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dit is echt een prachtig kaartje zeg en mooie kleuren en details

    BeantwoordenVerwijderen