woensdag 17 augustus 2011

Wat uitproberen

Ben nog steeds op zoek naar eigen stijl. Ontdekte bij de vorige kaart dat ik het leuk vond om met verschillende technieken te werken. Ook de 3D plaatjes vind ik weer leuk om te gebruiken. In de afgelopen tijd heb ik het een en ander aangeschaft en ook dat moet allemaal uitgeprobeerd worden. Al met al ben ik gewoon lekker bezig en geniet ervan.




Bij de Devo vond ik een boekje met 3D plaatjes en achtergronden. Ik wil daar wat mee studderen om te kijken wat ik er allemaal mee kan. De foto is door het lamplicht niet goed van kleur. Kan het nu niet veranderen omdat mijn foto-programma net is vastgelopen. Vervelend allemaal. He, gelukkig, nu is het toch gelukt, mijn programma werkt weer.

Een detail, vogel-hoekpons. Hier komt de kleur van de kaart beter tot uiting.
De binnenkant komt later, eerst moet mijn foto-programma weer functioneren.
Dus.....tot later.


Hier ben ik weer, nu met de binnenkant van de kaart. Hier heb ik van alles zitten uitproberen. De bloemetjes in verschillende vormen, de swirl en embossing met inktpad bewerkt. Een ding zit me dwars, de kleuren van de binnenkant, matchen niet helemaal met de voorkant. Nou ja, volgende keer beter.


Tot slot nog twee detailfoto's.
Leuk dat je even gekeken hebt naar mijn gestudder met het vinden van een eigen stijl. Tot de volgende keer.

Lieve groeten uit Lemmer,
HennyB:)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hennie dat heb je weer schitterend uitgeprobeerd. Geweldig mooi hoor. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny,

    Leuk dat je zo van alles aan het uitproberen bent.
    Zo kom je er ook achter wat het beste bij je past en wat je leuk vind om te doen.
    Leuke details zijn er te zien.
    Heb de foto's even vergroot en dan zijn de details goed te zien.
    Jammer van de kleuren combi, maar oefening baard kunst zeggen ze.
    En denk dat dat idereen wel eens gebeurd.
    Mij in ieder geval wel hoor!!
    Blijven proberen en als je met vragen zit kun je me altijd mailen norikostamvanderveen@gmail.com

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henny

    Ziet er niet slecht uit hoor.
    Alles moet je een keer uitproberen.
    Het gaat je lukken hoor?


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen