zaterdag 13 augustus 2011

Schoonmoeder jarig

Hallo blogvrienden, het is al weer even geleden dat ik mij gemeld heb. Er is ook veel gebeurd intussen. Vandaag had ik eindelijk tijd om dit kaartje te maken voor mijn schoonmoeder. Zij wordt morgen 94 jaar. Dat had ze zelf nooit voor mogelijk gehouden, dat ze zo oud zou worden. Sinds juli heeft ze een kamer in het verzorgingshuis en ze zijn erg blij om haar in hun midden te hebben. Ze is een echte vrolijke noot.

Ze houd erg van libelles en haar lievelingsbloemen zijn anemonen. Helaas is het een viooltje geworden.

Ik heb een schuifkaart gemaakt. Zo leuk om te maken. Je trekt aan de onderste kaart en naar boven toe komt er een andere kaart uit. Prachtig.

Ik heb het idee van onze mede blogger Marion. Kijk ook eens bij haar, http://marjonskaarten.blogspot.com Zij verwees op haar blog naar een YouTube filmpje waar de techniek uitgelegd wordt.
De link is: http://www.youtube.com/watch?v=kFmDFfdrSnA

Samen met mijn vriendin heb ik het uitgeprobeerd en was erg enthousiast.

De kaart die er boven uit komt
Kaart die onderuit getrokken wordt









3 opmerkingen:

  1. Hoi Henny

    Wat een schitterende kaart heb je voor je Schoonmoeder gemaakt.
    Echt super lief hoor.
    Ik hoop dat je Schoonmoeder een hele fijne verjaardag heeft,maar als ze het samen met alle mensen viert die haar lief is dan moet het toch wel lukken.
    Een leeftijd van 94 jaar te halen is toch geweldig.
    Morgen een hele fijne,gezellige zondag.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny,

    van harte met je schoonmoeder!
    94 jaar, geweldig!
    Mooie kaart voor haar gemaakt hoor!

    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een voorrecht dat je schoonmoeder deze hoge leeftijd mag bereiken, dat ze zo oud mag worden en dat je haar zo lang nog in het midden mag hebben, van harte gefeliciteerd hoor en je kaart is prachtig geworden. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen