maandag 7 november 2016

On Stage Amsterdam november 2016



Zaterdag was het dan zover, On Stage 2016 Local in Amsterdam. Een evenement waar wij als demonstratrices erg naar uit kijken. We worden erg verwent op zo'n dag, met gratis stempelsets, meerdere make and takes, Price Patrol, swaps uitwisselen, socializen met collega's en meegenieten van het eerbetoon wat ze krijgen voor hun inzet bij Stampin Up, maar voor alles heel veel plezier met elkaar.


Deze keer werd het event gehouden in de Westergasfabriek in Amsterdam. Een prachtige lokatie, goede faciliteiten. Dit is de zaal waar we heel veel mooie momenten met elkaar hebben beleefd.


Samen met mijn upline Michelle Last en mijn trouwe teamgenoten, Febe Maasland en Henriette Bailly even op de foto. Zo bijzonder dat Michelle gezellig bij ons aan tafel aanschoof. Er volgde later op de dag nog een heel speciaal moment. Voor het eerst werd de top 100 wereldwijd bekend gemaakt te beginnen bij nr. 100 en zo richting de nr. 1. We keken allemaal gespannen toe en herkenden veel bekende namen zoals de enige Nederlandse demo Miranda Mols, maar ook Sara Berry uit UK en Sam Hammond. Het beste moest nog komen, op nr. 3 kwam de naam van Michelle Last in beeld, de zaal explodeerde zowat, allemaal hebben we voor haar gejuicht. Wat een voorrecht om dit mee te mogen maken, dit moment te mogen vieren samen met Michelle. 

Ja en wat zat er nou allemaal in mijn tas?????


Kadootjes neem je ook mee naar On Stage, ten eerste voor jouw teamleden. Met St.Maarten voor de deur heb ik een zakje met lekkere Marsjes gemaakt.

                

Maar ook voor collega's en het team dat uit Amerika over is gekomen. Met Sinterklaas voor de deur heb ik een zakje pepernoten/strooigoed gemaakt.


Tot slot het kadootje voor mijn up-line Michelle Last. Een zakje met handgemaakt chocolaatjes in de vorm en kleur van herfstblaadjes, volledig passend bij mijn zelfgemaakte Vintage Leaves.

Wil je ook graag zo'n leuk kadootje maken voor een speciale gelegenheid, of wil je iemand verrassen met een mooie verpakking, neem dan contact met me op, dan help ik je daar graag bij, om iets leuks te maken.

Naast de kadootjes zat er nog iets in mijn tas, namelijk de swaps. Dat is een ideetje wat je uitgewerkt hebt en gaat uitwisselen met elkaar. Zo ga je met een tas vol mooie en leuke ideeën weer naar huis. 
Hieronder laat ik mijn swaps zien.

           

          

          

         

        



Ik heb een Giftcard-holder gemaakt met de Envelop liner thinlits. Helaas is dit artikel niet meer in de catalogus opgenomen, maar voor degene die deze nog wel heeft is het een leuk idee om ze op deze manier te gebruiken. 

Ik vond het heel leuk om ze te maken, want gaandeweg kreeg ik er steeds meer plezier in en kwamen er spontaan allerlei nieuwe ideeën in mij op. Ik heb veel technieken toegepast en heel veel van mijn spulletjes gebruikt.

Het is een lang verhaal geworden. Dank je wel dat je er de tijd voor genomen hebt om aan te schuiven aan mijn digitale knutseltafel.

Een reactie wordt erg gewaardeerd.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten