dinsdag 1 november 2016

Kr8vrouw



Zaterdag 29 oktober werd de eerste vrouwen-event van onze kerk georganiseerd. Het was een prachtige avond, goed georganiseerd door een heel groot team. 


We werden al bij de deur ontvangen met deze prachtige banner en de rode loper. Zo leuk. Binnen stonden 2 sta-tafels met een welkomstdrankje. Daarna volgde er een soort markt met allerlei leuke kraampjes waar vrouwen blij van worden. Ik heb zelf een afspraak gemaakt bij een kleding stylingadviseuze. Onderweg kregen we een heerlijk pompoensoep aangereikt. Aan het einde van de markt konden we aanschuiven voor een heerlijke maaltijd. 



Daarna hadden we de keuze uit 10 verschillende workshops. Ik heb gekozen voor het maken van fondant roosjes op een cupcake. Schijnt helemaal in te zijn, nog best lastig, maar wel heel erg leuk, veel gelachen en ook heel hard gewerkt om ons werkstuk op tijd af te krijgen. 

Om 20 uur was het tijd voor een lekker kopje koffie/thee met zelfgemaakte brownies en dan door naar de cabaretvoorstelling van "Eer en Nan". 

  
Onderweg kregen de dames een goodiebag uitgereikt met daaraan de label die ik mocht maken. Het moest een bedanktlabel worden. Ik vond dat de kleuren terug moesten komen, het thema en het logo van de organisatie. Bij effe pauze moest denken aan "effe een bakkie doen". Alle lof aan het team dat deze avond georganiseerd heeft, chappeau.

Bedankt dat je weer even aangeschoven hebt aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten