dinsdag 15 november 2016

Kerst 2016

Vorige week heb ik met mijn buurvrouw kerstkaarten gemaakt. Ze vond het geweldig en was blij verrast dat zij in staat was om zulke mooie kaarten te maken. Hoe kan het ook anders met die prachtige producten van Stampin Up.

KAARTEN
         
We hebben een zwarte en een rode uitvoering gemaakt van hetzelfde ontwerp, wat ik op Pinterest heb gevonden. Het ontwerp is van Judy May


DOOSJE
        
Tja, de kaartjes moeten wel veilig opgeborgen worden, dus heb ik er als "binnenkomst-kadootje" een doosje voor gemaakt in de stijl van de kaart.

WORKSHOP
Binnenkort geef ik weer een workshop "kerstkaarten maken". De inspiratie heb ik opgedaan door de voorbeelden in de catalogus te "casen". Deze workshop is helaas al volgeboekt.


Opnieuw een doosje voor de kerstkaartjes die gemaakt worden en twee kaarten. De linker kaart is gemaakt met de stempelset "Star of Light" samen met "Starlight Thinlits Dies". De andere is gemaakt met de stempelset "Embellished Ornaments" samen met Delicate Ornament Thinlits Dies".

Wil jij ook mooie kerstkaarten maken, neem contact met mij op, dan help ik je graag er iets moois van te maken. 

Dankjewel dat je weer even bent aangeschoven aan mijn digitale knutseltafel. Commentaar wordt zeer gewaardeerd.

Groetjes




"Geniet en maak elke dag mooie herinneringen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten