vrijdag 28 september 2012

Huwelijk




14 september 2012, de huwelijksdag van mijn zus.

Speciaal voor deze unieke gelegenheid heb ik een zigzag kaart met harten gemaakt en natuurlijk in het roze. Hoewel het voor mij de eerste keer was dat ik zo'n kaart maakte, heb ik er met veel plezier aan gewerkt.

Dit is een zij-aanzicht van de kaart, waar ik een paarlen swirl heb verwerkt en een tag met een speciale tekst.

Zij-aangezicht vanaf de andere kant, met een hart en bovenaan een hart met strikje. Op de voorgrond heb ik hun namen vermeld.

De dag zelf was een waar feest. Heel intiem met alleen de familie, kinderen en kleinkinderen. De oudste kleindochter Bibi, 2 jaar, had de eer de ringen te mogen aangeven. Heel bijzonder allemaal. We hebben genoten, het was een bijzondere dag.

Dankjewel voor het langskomen, tot een volgende keer.
Lieve groeten, Henny B:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten