woensdag 8 maart 2017

Technieken


Zoals ik maandag heb beloofd, is hier de uitleg van de technieken die ik in het kaartje heb gebruikt.


Zelf een achtergrond maken, was de eerste opdracht die ik mijzelf bij het maken van dit kaartje heb meegegeven. Ik heb zelf een sjabloon gemaakt en deze gesponst. Tevens zou ik de In Color kleuren van 2015-2017 gebruiken. Dat zijn Watermelon Wonder, Tip Top Taupe, Cucumber Crush, Daffodil Delight en Mint Macaron.

Ik heb de grote en de kleine bloem en het grote blaadje van de Stylish Stems uitgestanst. Dit vormde de basis van mijn sjabloon. Ik heb het willekeurig op het witte papier gelegd en ben er met de beinkte spons overheen gegaan. Het blaadje werd helemaal uitgestanst dus daar heb ik een dauber voor gebruikt en ben ook buiten de lijntje gegaan met het sponsen.

De tweede techniek is het gebruik van de Stamp-A-Magic. Dit is een hulpmiddel om de stempelafdruk precies op de plaats te zetten die jij wil. In dit geval wilde ik de nerf op het blaadje plaatsen.

En? Heb je weer wat geleerd? Wil dit allemaal graag leren? Neem dan contact met mij op, ik help je er graag bij.

Tot vrijdag, dan laat ik weer een project zien, wel van papier maar geen kaartje:)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten