maandag 6 maart 2017

Special Reason kaartje

Vandaag laat ik een kaartje zien, gemaakt met de stempelset "Special Reason" en ik heb de Stylish Stems Dies gebruikt. Als bundel verkrijgbaar met 10% korting (144720)

Dit is de kaart, inclusief de envelop.

Bij het maken van deze kaart heb ik mijzelf een paar uitdagingen meegegeven. 
- Ik moest de Special Reason stempelset gebruiken, 
- een techniek om zelf een achtergrond/DSP te maken en 
- de InColor kleuren van 2015-2017 
omdat deze kleuren in juni dit jaar helaas uit de collectie gaan. 
Mijn missie is geslaagd:)

Ik heb in deze kaart een paar technieken gebruikt die ik woensdag ga uitleggen aan de hand van foto's.

Gezellig dat je weer even aangeschoven bent aan mijn digitale knutseltafel, graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten