zondag 3 mei 2015

Stippled Blossom



Deze stempelset had ik al heel lang op mijn verlanglijstje staan. Vorig jaar, tijdens de "wereld-kaarten-maken-dag" heeft Inge Groot een mooi project gedaan met deze stempelset. Ik was er meteen verliefd op, maar vond het nog wat moeilijk om met de "Stampin-ma-gic" om te gaan.

Nu de set op de "retired-list" staat, moest ik wel snel handelen. Gelukkig is het mij nog gelukt de Stippled Blossom te bemachtigen. Deze kaart is een soort van "try-out".

Het sentiment komt uit de mooie serie van Petite Pairs(128706). Staat ook op de retired-list.

Ik heb de envelop ook een beetje versierd en hoop dat de stripjes de stempelmachine van tante Post hebben overleefd.

Hieronder alle artikelen die gebruikt heb voor deze kaart.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Bedank jullie voor het langskomen, een reactie "makes me smile" :)

Groetjes uit Lemmer
HennyB:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten