zondag 26 april 2015

You Can Create It

De uitdaging van april lag weer in de brievenbus. Helaas had ik afgelopen week geen tijd om de kaart voor 25 april in te zenden:( Ik heb me voorlopig ten doel gesteld om de kaart in elk geval te maken, op tijd of te laat, maakt niet uit. Per slot wil ik op deze manier mijn eigen stijl gaan ontdekken met die mooie producten van Stampin Up.



Dit zat er in de envelop:
DSP Something Borrowed, A4 Cardstock Sahara Sand, Embellishment Something Borrowed en 5/8" Organza Ribbon, en een uitgeponste border met hartjes. Mooi he, dat Design Papier. Hier moet je wel iets romantisch, met een vleugje vintage, van maken.

Dit is het dan geworden, een vleugje glitter en een tikkeltje zilver. Ik ben niet ontevreden:)


Nog even een foto van de binnenkant, met de bijpassende envelop. De kaart heeft al een bestemming:) Op het DSP kan ik nog een sentiment kwijt voor de ontvanger.

Kijk ook even op het blog van:
Caroline van Straaten

en

Inge Groot

waar je ook kunt zien wat de andere deelneemster gemaakt hebben met de geheime inhoud van de envelop.
Fijn dat je weer even langs bent gekomen, een reactie makes me smile:)
Lieve groeten, HennyB:)

PS: Nog even alle producten die ik heb gebruikt op een rijtje, wel zo makkelijk om terug te vinden.


Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten