dinsdag 20 november 2012

Vredesduifjes



Voorlopig zijn het allemaal kerstkaarten die ik ga laten zien, want ik heb me echt voorgenomen om er dit jaar meer aandacht aan te besteden. Dit is de kaart in zijn totaal met een klein inkijkje naar de binnenkant.


De duifjes die zo prachtig uitgesneden zijn, heb ik op de KreaDoe gekocht. Ze maken deel uit van een grote collectie verschillende figuurtjes en ze waren allemaal zo ontzettend mooi en leuk, dat ik geen keuze kon maken. Samen met mijn vriendin hebben we ze allemaal gekocht en samen gedeeld. Ik kan dus voorlopig vooruit.
De embossingmal met sneeuwvlokken heb ik eindelijk op de KreaDoe gevonden, ben er erg blij mee.


Dit is de binnenkant van de kaart. Zeg nou zelf, dit papier is te mooi om niet voor zichzelf te laten spreken. Langzaam maar zeker vind ik mijn weggetje om ook eens simpele kaarten te maken.

Dankjewel voor het langs komen en tot de volgende keer maar weer.
Liefs, HennyB:)

1 opmerking:

  1. Wat een schitterende kerstkaartjes heb je gemaakt Henny, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen