vrijdag 23 november 2012

"Heatgun"



Hallo lieve bloggers,
Gisteren ben ik aan het "do it yourself"-en geweest met mijn in 2011 aangeschafte "heatgun" oftewel "warmtepistool". Nee, nee, je kunt er niet mee schieten hoor, ja, hete lucht:)
Op de KreaDoe heb ik een compleet pakket aangeschaft. Heatgun, stempels, stempelinkt en gekleurde poeder. Tot nog toe kon ik niet de rust vinden om daar mee aan de slag te gaan. Tot gisteren, toen moest het er van komen. Dit is het eerste resultaat, ik vond het nogal kaal.


Dus dacht ik, ik ga een kleurrijke ondergrond uitproberen. Deze heb ik bewerkt met hetzelfde stempel als boven, maar dan met goud. Het is heel eenvoudig, je neemt een stempel en inkt hem met onzichtbare inkt (blank). Daarna strooi het poeder erover, overtollige poeder eraf doen, je zet de heatgun erop en de poeder "bolt op".

Nou afijn zo ben ik de hele middag op ontdekkingsreis geweest. Het was voor mij een totaal nieuwe ervaring. Als er iemand is die kaarten maakt op deze manier, dan houd ik mij aanbevolen voor een workshop. De techniek is me nu duidelijk nu de toepassingen nog.

Dankjewel voor het langskomen en ik hoop dat ik je op een nieuw spoor gezet heb. Ook wil ik je bedanken voor de reactie die je achterlaat. " It makes me smile"

Lieve groeten,
HennyB:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten