maandag 29 mei 2017

Workshop

Tijdens de laatste workshop hebben we gewerkt met de bundel "Special Reason"(144720) en wat vind ik het jammer dat deze set in de nieuwe catalogus verdwijnt. Je hebt nog een paar dagen de tijd om deze set in je bezit te krijgen. Je hebt nog 3 dagen de tijd, tot 31 mei, daarna is het definitief te laat.


We zijn begonnen met het maken van deze kadozakjes met de "Giftbag Punch Board"(135862) en het prachtige design papier Pop of Pink (dat helaas is uitverkocht).

Daarna hebben we nog een mooie bijpassende kaart gemaakt, om het kado compleet te maken.

Denk je nou, dat lijkt me ook leuk om te doen, maak dan een afspraak met me. Ik help je graag op weg. Gewoon 1 op 1 kan ook.

Ik zie je graag volgende keer weer aan mijn digitale knutseltafel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten