maandag 8 mei 2017

That's the tag

Onlangs heb ik, op speciaal verzoek, met een mevrouw tag's en labeltjes gemaakt. Zij vindt het leuk om aan een bos bloemen of een kadootje, te voorzien van een zelfgemaakte label en vroeg of ik haar daar bij kon helpen. We hebben samen een hele gezellige middag gehad en dit zijn de resultaten.



Dit zijn de verschillende tags die we gemaakt hebben met de bundel That's the tag (142918) Dit zijn 20 Photopolymer stempels en 7 stansen. Het is echt een hele mooie set met ongekende mogelijkheden voor een persoonlijke touche. Je maakt deze labeltjes in een handomdraai. Als je er eenmaal aan begint......zou je er verslaafd aan kunnen raken, zo leuk om te doen.
Deze set is nog tot 31 mei verkrijgbaar, dus als je er verliefd op geworden bent.......haast je dan.

De meerwaarde van deze set is toch wel dat je er ook hele leuke kaartjes mee kunt maken, zoals hierboven een voorbeeld. 

Heb jij ook een speciale wens? Tags en labeltjes maken? Je eigen huwelijkskaarten? Het geboortekaartje van je kindje? Laat het me weten, ik wil je graag helpen om deze wens in vervulling te laten gaan.

Graag tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten