woensdag 15 maart 2017

#GDP078

Ook deze week doe ik weer mee met de uitdaging van Global Design Project. Dit keer hebben we als opdracht een lay-out meegekregen, de rest mag je zelf invullen. 


Zoals al eerder vermeld, deze maand staat voor mij in het teken van de Special Reason stempelset. Ook deze uitdaging ben ik hier mee aan de slag gegaan. Ik wilde graag laten zien dat je er ook een Z-fold kaart mee kunt maken.


De kleuren zijn nogal gewaagd, Elegant Eggplant en Indigo Island met Crushed Curry en om het wat te neutraliseren Sahara Sand.


Ik heb genoten van deze uitdaging en ik hoop dat ik jou er mee geïnspireerd hebt. Misschien durf je het aan om ook een keer mee te doen aan de uitdaging van GDP???? In elk geval tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.

3 opmerkingen:

  1. Superb Henny ... love the rich colourway! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Cheryll for leaving a comment for me. So kind of you:)

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart Henny ;O)
    Leuk dat je meedoet bij GDP deze week!

    BeantwoordenVerwijderen