vrijdag 3 maart 2017

Fotolijstje

Ik doe deze week mee met GDP076. Kom even een kijkje nemen wat anderen gemaakt hebben.


Vandaag laat ik een project zien wat ik al heel lang heb willen maken, nl. een fotolijstje oppimpen.



Tijdens dit project heb ik weer heel veel geleerd, over kleurencombinaties en verhoudingen. Zoals bij elk project denk je na afloop, de volgende keer moet ik dit of dat anders doen. De tekst in het midden had van mij wat forser gemogen.

Materialen:
Stempelset Special Reason in combinatie met de Stylish stems Dies en de tekst komt uit de set "Trust God", een oldy. Deze is uit de Stampin Up collectie, helaas.
Inkt: Dapper Denim, Marine Mist, Night of Navy en Wild Wassabi.
Cardstock: So Saffron, Night of Navy
DSP: Cupcake and Carrousels Paperpad (142744)
Verder heb ik uit mijn eigen voorraad nog wat strassteentjes en een gouddraadje gebruikt.

In deze maand zal ik elke vrijdagochtend een project laten zien waar ik de bundel van Special Reason gebruikt heb. Je kunt dan allerlei creaties verwachten behalve de traditionele kaart.

Wens je een fijn weekend en ik hoop dat je maandag weer bij me aanschuift aan mijn digitale knutseltafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten