woensdag 4 mei 2016

Something for Baby

De stempelset "Something for Baby"(134030) leent zich voor een grote variatie aan mogelijkheden, zeker als je de "Baby First Thinlit Dies"(133735) er bij gebruikt. Eenvoudig en leuk zijn de (onderstaande) labeltjes die je bijvoorbeeld aan het kadootje kunt hangen.Hiervoor heb ik de "Scalloped Tag Topper" Punch (133324) gebruikt



Onderstaand kaartje heb ik alleen het eendje gebruikt, maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor die schattige kleine sokjes uit de collectie of het slabbetje. Het witte aardstock heb ik bestempeld met het bloemetje, zodat je je eigen designpapier ontwikkeld. Zo is het kaartje tot in detail in dezelfde kleur uitgevoerd. Zelf houd ik daarvan als alles met elkaar "matched".


Met hetzelfde stempeltje aan de binnenkant van de kaart en op de envelop, maak je dit setje helemaal af.

Gezellig dat je weer even langs gekomen bent, hoop dat je inspiratie opgedaan hebt en misschien een
keer gezellig bij mij aan tafel aan komt schuiven.

Vriendelijke groeten,
Henny B:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten