zondag 8 mei 2016

Moederdag


Zondag 8 mei 2016, Moederdag. Deze kaart met de "Birthday Blooms" (140655) stempelset, heb ik speciaal voor mijn moeder gemaakt. Ik besef maar al te goed hoe speciaal het is dat je moeder met haar 92 jaren nog zo volop in het leven staat. Betrokken bij het leven van haar kinderen, de kleinkinderen en sinds 6 jaar ook achterkleinkinderen. 


 Ik heb een vellumpapiertje bestempeld met VersaMark inkt, bestrooid met witte embossingpoeder en daarna met de heather eroverheen. Aan de achterkant van het vellum heb ik de stempel ingekleurd met de blenderpen en de kleuren van In Color 2015-2017. (Watermelon Wonder, Cucumber Crush, Mint Macaroni en Tip Top Taupe.) Achter het vellum heb ik "For You" gestempeld en de bloem is ingekleurd, het sentiment is uitgestanst met de "Tags en Label Framelits" (138282) en gemat op Watermelon Wonder Cardstock. De glitter komt van de Rhinestone Basic Jewels (119246)
Alle gebruikte materialen kun je bestellen via mijn webshop



De binnenkant van de kaart heb ik een eigen DSP ontworpen met de leuke stempeltjes uit de set. Dat vind ik zelf het leukste om te doen. Op deze manier biedt Stampin Up zoveel meer dan alleen maar een plaatje, zo kun je eindeloos combineren met de vele kleuren die ze in de collectie hebben.

Gezellig dat je even kwam kijken naar mijn moederdagkaartje. Lijkt het je wel leuk om zelf ook eens een kaartje te maken, mail me maar, dan maken we een afspraak en schuif je gezellig aan bij mij aan tafel.

Lieve groeten,
HennyB:)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten