zaterdag 21 februari 2015

Hopeful Thoughts

De stempelset "Hopeful Thoughts" van Stampin Up bestaat uit de afbeelding van een boom en een takje. Deze stempelset leent zich goed voor "Beterschaps" kaarten en "Condoleance" kaarten. Bij deze kaart heb ik DSP gebruikt van SU. Deze kaart is gemaakt met het takje, in fleurige kleuren, geschikt als "Beterschaps" kaart. De techniek die ik hier heb toegepast is de stempel inkleuren met groen en melon mambo voor de bloemetjes. Bij deze kaart heb ik de "rand" embossingmal gebruikt. Cardstock in de kleur soft sky en soft suede.Ik heb wat vlindertjes toegevoegd uitgeponst uit soft sky en vellum. Bij deze kaart heb ik de heatertool gebruikt met witte glitter en witte pareltjes.
Bij dit kaartje heb ik weer de stempel ingekleurd, maar slechts de helft afgedrukt en een grotere tekststempel gebruikt. De vlinders maken het helemaal af. Ik heb ook de envelop een beetje gekleurd.
Tot slot deze kaart waarin ik mijn eigen DSP (designerpaper) heb gemaakt met behulp van de stempel van het takje in de kleur Westeria Wonder. Ik hoop dat je een beetje een indruk hebt gekregen wat je allemaal met een stempelset kunt doen en ook dat ze voor meerdere doeleinden te gebruiken zijn. Bedankt voor het langskomen. Een reactie "makes me smile" Liefs uit Lemmer, Henny B:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten