donderdag 2 augustus 2018

Garden Impression Suit

Vanaf vandaag laat ik op mijn FaceBook pagina verschillende mogelijkheden zien met deze serie/suit. Elke dag een ander voorbeeld.


In de nieuwe catalogus vind je op pag. 128-130 deze kleurrijke suit met allerlei toebehoren.

Het leuke is dat deze stempelset ook in het Nederlands(148090) wordt uitgebracht. Daar ben ik heel blij mee.


Ook horen hier weer snijmallen bij, genaamd "Springtime Impression Thinlits dies" te verkrijgen onder bestelnummer 146325. Beide zijn ook als bundel te bestellen, met 10% korting.


Deze snijmallen kunnen ook als embossingmal gebruikt worden. Hiervoor heeft Stampin Up speciaal deze "Big Shot Embossing Mats" (146327) ontwikkeld.

       

Bij deze Suit hoort ook een DSP paperpadje van 15 x 15 cm. "Garden Impressions (146289) met bijbehorende Garden Impression Cardstock Pack (146328) In de kleuren Calipso Coral, Melon Mambo en So Saffron. Van elk 8 vel, totaal 24 stuks.

            
Tot slot wil ik nog even de aandacht vestigen op deze mooie lintjes, Metallic Ribbon (146329) deze komen in een combopack in de kleuren Petal Pink en Shaded Spruce en de schattige roosjes, genaamd "Blossoms Elements" (146330).

            


                       

Deze 4 leuke kaartjes heb ik gemaakt waarbij ik geïnspireerd ben door Ronda Wade



Deze kaart heb ik gemaakt voor een challenge en daarna kado gedaan aan iemand van de Faceboekgroep "Echte Post Is Zoveel Leuker"#EPIZL

Mocht je na dit alles ook een kaartje willen maken, stuur me dan een mailtje, dan kunnen we een afspraak maken voor een workshop.

Je kunt mijn mailadres ook gebruiken om deze artikelen te bestellen, dan zorg ik dat alles binnen enkele dagen bij jou thuis bezorgd wordt. Bij een bestelling vanaf 60 Euro worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Gezellig dat je er even was, kom nog eens terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten