zaterdag 14 oktober 2017

Clearance Rack Week 41





Clearance Rack is een soort van "koopjes afdeling" in de webshop van Stampin Up. Hier vind je de afgeprijsde artikelen. 
Vandaag licht ik er de mooie serie "Party Animal" voor je uit.


Dit is het moodboards van de serie "Animal Party" waarop je alles in deze serie uitgestalt ziet. Dit board is gemaakt door Stampin Up demonstrator Nederland van het eerste uur 
Doe inspiratie op via haar blog, waar ze hele mooie creaties laat zien.
Dit is de papierlijn van deze serie, die van 13,50 Euro nu te koop is voor 5,40 Euro
Dit houdt in 6 x 2 dubbelzijdige vellen van 30,5 x 30,5 cm.


Dit zijn enkele voorbeelden van wat je er zoal mee zou kunnen maken/creëren. Hoe vind jij de feestmutsen???


Dit zijn de bijpassende Warshi-tapejes. Zijn ze niet feestelijk en kleurrijk? Nu te koop van 9,75 Euro per setje voor 3,90 Euro.



Dit is een voorbeeld van wat je er mee zou kunnen doen, namelijk een zakje eenvoudig wat feestelijk aanzien geven.

Om het verhaal compleet te maken, zijn ook de embellishments in de aanbieding van 8,50 Euro per setje 16 stuks voor 3,90 Euro.



Hier laat ik nog even een voorbeeld zien van wat je met de embellishments zou kunnen doen. Je kunt ze natuurlijk ook heel leuk op een kaart verwerken. Laat je creativiteit de vrije loop.



Ook deze Confetti embossing mal hoort bij de serie Animal Party. 
Hij is nu te koop van 9,00 Euro voor 5,40 Euro


Hier laat ik een leuk voorbeeld zien van wat je met deze folder kunt doen.

Dit is de Sprinkler Punch die ook in het uitverkooprekje ligt, van 22,00 Euro voor 13,20 Euro.



Met de sprinklers kun je deze leuke "schuddekaart" maken.


Tot slot dit prachtige lintje voor minder dan de helft van de prijs, van 7,50 Euro voor 3,00 Euro.
Het lintje heet Ribbon Toffeta in de kleur Emrald Envy en is 9,1 meter lang.


Op deze foto krijg je een beetje een idee hoe het er op een kaartje uitziet.

Ik help je graag als je iets uit de clearence rack wilt kopen. Je kunt me mailen via creationbyheart@ziggo.nl of je kunt de knop "online bestellen" rechts bovenaan gebruiken.

Ik zie je een volgende keer graag weer op mijn ontmoetingspunt op het WWW.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten