zaterdag 30 september 2017

Global Design Challenge

Project 106 al weer. Dit keer heeft Stesha Bloodhart een voorbeeld/lay-out gemaakt voor ons.

Bij sommige uitdagingen zit je te dubben "wat zal ik maken" maar dit keer wist ik het meteen. Ik had de set "Oh so Eclectic" op mijn knutseltafel liggen, dus dat moest het worden.


Ik heb wat glimmer accenten aangebracht met de Glimmer Gold blaadjes, goud-embossing tekst en het gouden draadje links onder aan bij het vaantje.


Dit is de kaart met een bijpassende envelop. Ik heb mijn creatie helemaal in de nieuwe In Color kleuren gehouden. Ik vind ze fantastisch, met name de lemon lime.

Wil je een bestelling doen, dan kun je me altijd mailen: creationbyheart@ziggo.nl

Leuk dat je weer even langs kwam aan mijn digitale knutseltafel.
Tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten