woensdag 10 mei 2017

Nieuwe catalogus 2017-2018

Vandaag heb ik mijn pre-order bestelling ontvangen. Vanaf 2 mei mogen wij, demonstrators van Stampin Up, al een bestelling plaatsen. Dat is altijd een spannend moment, want bij die bestelling zit dan ook meteen de nieuwe catalogus. Dat is 1 van de vele voordelen van demonstrator zijn voor Stampin Up.



Je ziet al een klein beetje wat ik heb gekozen, de inktpads van de nieuwe In Color 2017-2019, met de bijpassende cardstock. Ja dat blijft voor mij toch altijd de kracht van Stampin Up, inkt, cardstock, design papier, lintjes, strikjes het past allemaal bij elkaar. Nooit meer zoeken naar bijpassende papiertjes of embellishment.

Links ligt de nieuwe nederlandse stempelset met bijpassende stansen. Daar ben ik heel erg blij mee. Ik hoop er voor het einde van de maand nog een kaartje mee te maken om hier natuurlijk te laten zien.


Tada daar is ie dan, de nieuwe catalogus. Het is echt een feestje om de papieren versie in je handen te hebben. Ben je nieuwsgierig geworden naar de inhoud? Neem contact met me op, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken, ik help je graag verder.

Tot de volgende keer aan mijn digitale knutseltafel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten