donderdag 2 februari 2017

Planning

Ik ben druk bezig geweest om mijn workshops voor de komende maanden in te plannen. Dus ik zou zeggen, kijk gauw even onder "Agenda" wat je zoal verwachten kunt.




Zit er iets voor je bij? Laat het me weten, ook als voor jou de dag in mijn planning niet goed uitkomt. Ik maak graag een afspraak op een tijdstip wat voor jou beter schikt. 

Vrijdag 24 februari is de eerstvolgende workshop met de mooie stempelset "So in Love" in combinatie met de "So Detailed Dies" 
ook verkrijgbaar als bundel met 10% korting. 
We maken daarbij gebruik van de prachtige Design Papier " Falling in Love". 




Twee voorbeelden die gemaakt zijn met de bundel "So in Love". 
(144739 )




Het prachtige Design Papier "Falling in Love"




Dank je wel dat je weer even bent aangeschoven aan mijn digitale knutseltafel. Misschien zien we elkaar bij 1 van de workshops in de komende maanden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten