vrijdag 6 mei 2016

It's a Boy

Na de roze "card in a box" wilde ik ook graag een blauwe variant maken. Natuurlijk moest daarbij de nieuwe stoere jongenskleur "Dapper Denim" gebruikt worden. Deze kleur match goed met "Tempting Turquoise". Ook deze card in a box is gemaakt met de stempelset "Something for Baby" (134027) in combinatie met "Baby's First Framelits" (133735)


Om het geheel toch wat feestelijk aan te kleden heb ik bij de blauwe kaart gekozen voor sterretjes uit de Silver Glimmer Paper.


Op de zijkanten van het doosje heb ik aan de ene kant het slabbetje gebruikt uit de stempelserie en aan de andere kant de schattige sokjes.

Hier nog even een detail van de sokjes met een stoer zilveren glitter sterretje eraan.

Leuk dat je weer bij me langs kwam op mijn blog, hoop dat je geïnspireerd bent door deze card in a box. Schuif gezellig eens bij mij aan tafel aan, voor een ontspannen uurtje knutselen.

Lieve groeten,
HennyB:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten