maandag 9 april 2012

Beterschap

Zaterdag heb ik een paperpadje gekocht bij Kruidvat en zag dat het goed combineerde met de 3D-plaatje uit het Sarah Kay boekje.

Het kaartje is voor mijn buurvrouw. Ze is al maanden aan  het revalideren na een knie-operatie.



Ik heb me lekker uitgeleefd met allerlei bloemvormen. Misschien wel een beetje teveel:)

Maar ja, zeg nou zelf eens, is het geen plaatje. Wat een plezier om er aan te werken.

Het is een easel-card geworden. Ik moest toch weer even nadenken hoe ik dat ook al weer moest doen. Nog maar eens flink oefenen.

Tot slot nog een close-up van het plaatje met de bloemen. Voor mij is ie helemaal geslaagd.

Bedankt voor het langskomen, tot de volgende keer.
Lieve groeten uit Lemmer
HennyB:)

3 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super lief.
    De kleuren zijn inderdaad heel mooi bij elkaar.
    En tja je weet het kan mij niet snel genoeg te veel zijn.
    Ik vind hem top!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart geworden hoor helemaal niets mis mee
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattig kaartje Henny.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen