zaterdag 16 juli 2011

Dream


De kaart heeft de titel "dream", omdat ik mijn leven lang al zo graag piano wil spelen, maar helaas, het zal een droom blijven :)
Oh wat was ik blij toen ik de cardkit van juni zag. Helaas kon ik er niet direkt mee aan de slag. Gisteren was het dan eindelijk zo ver, maar geen inspiratie. Gelukkig maakt Tiets altijd een paar voorbeelden. Daar heb ik deze kaart uitgezocht.




Cardkit juni
Dat heeft me weer op weg geholpen en er zat voor mij ook een uitdaging in, nl. het werken met verbandgaas. 

Detail met verbandgaas

Bloemetje verbandgaas

Dubbele swirl














En zo zijn er nog een paar details die ik heb uitgeprobeerd in deze kaart. Zoals het inkleuren, gewoon met kleurpotloden. Ik vond het leuk om te doen. Wie weet ga ik toch nog naar de workshop van Tiets om met copics te leren werken :) Maar ook de halve bloemen(van Noriko) en de schaduw-swirl (van Anja).
Tot de volgende keer

6 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Henny. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny,

    Bedankt voor je lieve reacties op mijn kaarten.
    Wat heb je deze geweldig mooi gemaakt.
    Het verbandgaas vind ik super.
    En het plaatje is zo mooi gekleurd.
    Prachtig geheel, je blijft kijken.

    Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waanzinnig mooi gemaakt en lekker dromen van iets wat je graag wilt is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henny

    Meid wat is dit heel prachtig mooi gemaakt.
    Heel leuk bewerkt.
    Super mooi gemaakt.
    En het is heerlijk hoor een droom te hebben.
    Zeg nooit nooit dat deze droom nooit uit zal komen.
    Een hele fijne zondag.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat fijn dat je weer tijd hebt gevonden om aan de freubel te gaan. je kaartje is weer erg mooi geworden!!!
    Liefs tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakt leuke creaties en kaarten Hennie, ik ben volger van je geworden. Groetjes uit Sondel

    BeantwoordenVerwijderen