maandag 27 juni 2011

Nieuwe achtergrond

Vandaag durfde ik het eindelijk aan om mijn achtergrond te veranderen. De nieuwe achtergrond past helemaal bij mij, bloemen en hartjes:)
De kleuren heb ik er ook bij aangepast. Hoewel het nog niet helemaal is wat ik zou willen, ben ik toch tevreden over het resultaat.:)
Ik heb deze achtergrond van Magnolia gevonden op het blog van Wil uit Lelystad. Zij heeft deze achtergrond gemaakt en is te vinden op: http://achtergrondjes.blogspot.com/
Je kunt altijd even bij haar kijken als jij ook nog een leuke achtergrond voor jouw blog zoekt.

3 opmerkingen:

  1. WAt een leuke achtergrond heb je Henny. Ik vind deze heel erg lief.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny,
    Wat een leuke achtergrond.
    Ziet er erg gezellig uit.
    Hij kijkt ook erg prettig.
    Dat zwart was lastig om te kijken.
    Mijn complimenten.
    Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Henny

    Mag ik je zeggen.
    Het is een perfecte en mooie achter grond.
    Ik zou er niets meer aan veranderen.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen