woensdag 13 april 2011

SOL 102 met Jetty

Wat spannend weer zo'n avondje online scrappen. We hadden wat startproblemen met internetverbinding, maar daarna liep het allemaal gesmeerd. Jetty gaf goede instrukties, alleen mijn interpretaties klopten niet altijd. Toch is het mij gelukt om, dankzij deze SOL, mijn eerste Tag te maken:) Veel geleerd deze avond. De wijzers op de wijzerplaat, moet ik nog invullen. Een detail. Helaas komt de vorm van de klok niet helemaal goed uit de verf. Vanmorgen heb ik nog wat verandert en ben nu redelijk tevreden met het eindresultaat.

Totaal plaatje.


Bovenkant Tag










Detail onderkant.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Henny,
    Bedankt voor het volgen van mijn blog.
    Ben meteen even bij jouw komen kijken.
    Jij maakt ook hele leuke dingen.
    Vooral je Tags vind ik super.
    Ben meteen volger geworden en zet jein mijn lijst op mijn blog.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Henny. Geweldig.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige label is dit met veel mooie details

    BeantwoordenVerwijderen