dinsdag 4 juni 2019

Nieuw begin

Vandaag is de aftrap van de nieuwe catalogus 2019-2020. Een mooie gelegenheid om de draad weer op te pakken na een lange periode van afwezigheid. 

Ik heb besloten om verder te gaan als "hobby-demo". Dit houdt in dat ik geen workshops meer zal organiseren. 

Ik ga lekker freubelen puur voor de lol. Je kunt natuurlijk altijd gezellig bij mij aan de knutseltafel aanschuiven, om samen iets leuks maken. En..... je kunt ook nog steeds bij mij de mooie producten van Stampin Up bestellen.

Kom dus gezellig langs op mijn Blog en FB-pagina, waar ik alle leuke creaties laat zien, nieuwtjes van Stampin Up deel en informatie over SU-demo's die ik zeer waardeer. 

Je zult niet alleen creaties zien die gemaakt zijn met de nieuwe producten, maar ook met allerlei oude materialen die ik nog heb liggen en waar ik nog nooit wat mee heb gedaan. 

Verder ga ik mijn kasten opruimen. Alles wat ik niet meer denk te gebruiken zal ik te koop aanbieden op mijn Blog en mijn FB-pagina. Dat kan van alles zijn. 

Ik wens je een hele fijne dag en tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten