dinsdag 28 augustus 2018

"Big Plans" Memories & More Cards

Deze week laat ik op mijn FaceBook Pagina de mogelijkheden van de Memories & More Cardpack zien. Aanvankelijk was ik niet zo enthousiast over dit product van Stampin Up. Totdat iemand liet zien hoe je er ook kaarten mee kunt maken.


Op pagina 194 - 196 vindt je alle M&M cardsets bij elkaar. Vandaag richt ik mij op de serie "Big Plans".

Er zijn maar liefst 5 manieren om met deze set te werken.

1.) Foto-album

Dit album(144203) van 15,2 x 20,3 cm, is bij Stampin Up verkrijgbaar.

Dit is de "variety pack" pocket pages(144205), de hoesjes waar je foto's en tekstkaartjes in kunt doen. Heel handig, zo kun je nog eens verwisselen zonder dat je hele fotoboek geruïneerd wordt.


Op deze foto zie je hoe het er dan uitziet, zowel in de foto-hoesjes als ook een kaartje.

2.) Kaartjes.
Stampin Up heeft hiervoor al kant en klare setjes kaartjes met bijpassende envelopjes in de maat: 
klein (7,6 x 10,2 cm = 148040)) en 
groot (10.2 x 15,2 cm. =148419)

3.) Agenda.
De kaartjes en embellishments zijn ook te gebruiken als aanvulling op de nieuwe agenda(146859) van Stampin Up, pag.10

4.) Thuisdecoratie.
Je kunt de kaart ook inlijsten als een leuke decoratie. Je kunt ook wisselen van afbeelding zodat je telkens weer iets nieuws hebt in je huis. 1 lijstje en tig mogelijkheden.

5.) Kado-verpakking.

Je kunt met de opbergdozen van Stampin Up deze leuke verpakking maken om een kadootje in te doen. Zo zou je een paar kaarten die je gemaakt hebt, kado kunnen doen in dit doosje.

Standaard doosje is 19 x 14 x 1,6 cm. (119105)
Full Wide doosje is 19 x 13,3 x 3,2 cm. (127551).

PS: Deze doos met bijpassende kaarten is geïnspireerd door Ronda van de Facebook Pagina "Creating for Christ"

Gezellig dat je er weer was en volg mij op mijn Facebook pagina
voor nog meer informatie en inspiratie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten