zaterdag 16 september 2017

We gaan weer beginnen

De afgelopen maanden ben ik er niet toegekomen om een blogbericht te plaatsen, door persoonlijke omstandigheden. Gelukkig is alles weer goed gekomen en kan ik zeggen..........


De afgelopen maand heb ik wat spulletjes verkocht, van Stampin Up maar vooral vanuit de tijd voordat ik demonstratrice werd voor Stempin Up. Vandaag kwam ik er achter dat Kiala overgenomen is  door UPS. Voorheen kon je bij Kiala een pakje tot 2 kg. versturen voor 3,95 Euro, nu kost dat zelfde pakket 10,95 Euro. Jammer, dat zal wel gevolgen hebben voor de verkoop van goedkope producten via Marktplaats. 

Goed, we gaan weer beginnen en ik heb er wel zin in. Vandaag heb ik 2 evenementen op mijn Facebook Pagina geplaatst. Langzaamaan weer opstarten en daarvoor biedt Stampin Up de perfecte gelegenheid. 




In oktober en november vieren we dat Stampin Up 10 jaar actief is in Europa. Dat doen we met een hele leuke aktie waarbij je een mooi productpakket ter waarde van 400 of 200 of 100 Euro kunt winnen. Ga snel kijken op deze site en geef je op voor een gezellige party bij jou in de buurt.

Je kunt op vrijdagochtend, 13 oktober bij mij terecht om een makkelijke kaart te maken. Dit is echt een ochtend voor beginners, maar ik heb ook een uitdaging klaarliggen voor de meer ervaren kaarten makers. 24 november gaan we een kerstkaart maken. Ook hier weer een makkelijke en een kaart met meer uitdagingen.
Kijk even in mijn agenda of op mijn facebookpagina.

Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog, tot de volgende keer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten