dinsdag 31 januari 2017

Cardshower

Op onze teamdag had Carmen bedacht dat het wel heel leuk zou zijn als wij allemaal de uitdaging aan wilden gaan om een dames- en een herenkaart te maken. Hiermee wilde ze, mede namens ons, Michelle en Damir verrassen. Nou en dat is gelukt.

                        
Damir zichtbaar blij met zijn stapel kaarten:) en....Michelle vond het een heel lief gebaar.


 Enkele voorbeelden van de mannenkaart en.........

.......voorbeelden van de vrouwenkaart.

Tja en welke kaart heb ik dan gemaakt voor deze card-shower??

Dameskaart met een bellyband.

 
Z-fold mannenkaart met In Color 2016-2018



Tot slot wil ik nog even het kadootje laten zien dat ik gemaakt heb voor de 3 hoofdpersonen op deze dag. 


 Ik heb voor elk een zakje met echte Fryske Dùmkes gemaakt. Hier op de voorkant zie je de kleuren van de friese vlag met natuurlijk het hartje (plompebládsje) en de achterkant ook geheel in stijl.


               


Leuk dat je even langsgekomen bent. Ik hoop dat het jou ook wat inspiratie gegeven heeft.
Je kunt met 1 klik lekker even bladeren in de Spring/Summer-Voorjaarscatalogus (hier rechts) en kijk dan ook meteen even in de Sale-A-Bration catalogus. Bij elke 60 euro die je besteed, mag je gratis een artikel uit deze catalogus kiezen. Ik zou zeggen, tot een volgende keer.




2 opmerkingen:

  1. It was so lovely to see you Henny and your beautiful girls. Thank you for my beautiful gift and the wonderful gift of all those cards, such a lovely surprise!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Michelle, it was good to see you too and to have a little chat. You are such a nice person.

      Verwijderen