zondag 25 september 2016

Flooting Flowers

Vandaag wil ik een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor mijn tante om haar een klein beetje te bemoedigen.


Het ontwerp is een idee van France Martin. Op Youtube kun je het voor jezelf in alle rust bekijken


Het is een Z-fold card met stripje waar de bloemen op bevestigd zijn. Het lijkt inderdaad alsof zweven. Ik heb de kleuren Tangerino Twist en Hello Honey uit de In Color serie 2014-2016 gebruikt. Jammer dat ze uit de collectie zijn gegaan. De vergeetmenietjes zijn uit Pool Party, de blaadjes van Old Olive.
De teksten komen uit de stempelset "Recht uit het hart" weer zo'n mooie set met Nederlandse teksten.

Leuk dat je weer even kwam aanschuiven aan mijn digitale knutseltafel, tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten