donderdag 10 januari 2013

Sneakapeak

Ik ben lid van een scrapclub en daar kwam het verzoek om voor een "special occasion", een kaartje te maken. Binnen "no time" had ik de kaart af, ik stond er zelf versteld van. Omdat de kaart (nu onderweg met de post) voor iemand speciaal is , kan ik 'm nog niet helemaal laten zien, maar wel alvast een klein stukje:) Bij deze dan.

 
Dankjulliewel voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart, dat geeft me wel (freubel)vleugeltjes om door te gaan.
Fijn dat je weer even langs kwam, in het weekend laat ik 'm helemaal zien. Tot dan.
Lieve groeten, HennyB:)

3 opmerkingen:

  1. Hoi Henny,

    Dat ziet er goed uit zeg, het maakt me erg nieuwsgierig naar de rest!
    En bedankt weer voor je lieve woorden op mijn blog. Zoals je zelf al eens zei: You bring a smile my way!

    Liefs,
    Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Hennie, wat gaaf!!
    Ga zo door want ik geniet van je creaties, liefs Jetty xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er nu al gaaf uit Henny, ben benieuwd wat je ons zaterdag gaan laten zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen