donderdag 16 juni 2011

Dromen

Het heeft even geduurd voordat deze kaart tot stand kwam. Ben aardig aan het worstelen met stijl en materialen. Gelukkig kreeg ik goede adviezen van een medeblogger. Dankjewel Noriko. Dit is het resultaat.


De voorkant





Kaart opengeslagen




Linkerkant details




Rechterkant details

Het is de tweede kaart dat ik gemaakt heb met de cardkit van mei. Dit ontwerp zag ik in het hobbyjournaal nr.74, ingezonden door Joke Boere v.d.Pol. Ik vond het ontwerp erg leuk en ook apart. Ik vond het leuk om de stempels van Nicole Verkooijen uit te proberen. 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Henny,
    Niks te danken hoor.
    Zie je nou gewoon doen en durven is het motto!!!
    hihi.
    Hij is heel mooi geworden.
    De stempel van nicole is mooi zeg.
    Orgineel model!!
    Gefeliciteerd met baby steff!!
    Lieve groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henny

    Een prachtige kaart hoor.
    Hij is toch schitterend mooi gemaakt.
    Maar voor vragen of advies kan je altijd wel bij Zus Noriko aankloppen hoor.
    Ik heb mijn Zus ook wel eens nodig voor een vraag of advies.
    Kan je zeggen je komt er altijd met er uit.



    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hennie, wat heb je dit mooi gemaakt. Heerlijk om elkaar te helpen he. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooi kaartje Henny!
    Echt heel knap gedaan!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi geheel zeg...schitterend!!
    lieve henny wil je nog naar de clubdag op 22 okt? wil je me dan snel mailen voordat we vol zitten? tiets.w@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen